شرایط و قوانین و آژانس دیجیتال مارکتینگ ایدبال Idebal Digital Marketing Agency

از شما دعوت میکنیم در مورد ما یک مطالعه کوتاه داشته باشید، خدمات ما را بررسی کنید، از خدمات ما بهترین استفاده را ببرید و با هدف ما در اینترنت پارسی آشنا شوید.

ماموریت ما: ساده سازی فرایند راه اندازی کسب و کار اینترنتی در وب پارسی

قوانین و شرایط عمومی

تمام فعالیت های وب سایت ایدبال مطابق با قوانین کشوری است (ایران) که ایدبال در آن دفتر فعالیت خود را تاسیس کرده است. روال فعالیت بشکل معمولِ تجارت الکترونیک و همینطور رعایت منشور حقوق مشتریان است. و ارتباطی که ایدبال با مخاطبین خود دارد را ارتباطی قانونمند و دوطرفه میداند لذا پذیرش قوانین و رعایت آنها از طرف ایدبال و کاربر جهت هر گونه همکاری؛ الزامی است.

تعهدات ایدبال

  • کسب و کار ایدبال باید به تعهداتی که دارد پایبند بوده و تلاش بر این باشد که اصول کاری و اخلاقی را در هر زمینه ای رعایت کند
  • خرید هر یک از سرویس های ایدبال به منزله پذیرش قوانین توسط کاربر و رعایت آن توسط ایدبال است، لذا ایدبال موظف است این قوانین را در دسترس کاربران خود قرار دهد.
  • اگر وب سایت ایدبال احساس کند قوانین و شرایط عرضه سرویس های خود را باید بروز رسانی کند، موظف است آن را به اطلاع کاربران خود برساند.
  • هر گونه استفاده از اطلاعات کاربران نباید خارج از چارچوب سرویس دهی به مشتری باشد و ایدبال موظف به شفاف سازی هرگونه استفاده از اطلاعات کاربران است.
  • ایدبال موظف به رفع ابهامات کاربران در مورد سرویس های خود بوده و نباید هیچ گونه مسئله ای را در پس سرویس های مشتری محور خود پنهان کند.
  • ایدبال هرگونه استفاده از اطلاعات کاربران را تنها در راستای بهبود سرویس دهی به مشتریان و ارتقای سطح کیفی سرویس های خود استفاده میکند و هیچ موردی را در صورت طرح مسئله برای کاربران نباید از آنها پنهان کند.

ایدبال تعهدی نسبت به آنتایم دائمی و همیشه در دسترس بودن جهت سرویس دهی به مشتریان خود نداشته و در صورتی که حجم تماس و ارتباط با مشتریان مانع از ارائه سرویس شود و قطعی ناگهانی سرویس ها و عدم دسترسی به سایت مشکلاتی ایجاد کند، ایدبال آن را به صبر و شکیبایی مشتریان خود واگذار میکند ولی تمامی مشکلات مشتریان رفع خواهند شد.

تعهدات کاربران و مشتریان

مشتریان و کاربران برای استفاده از سرویس های وب سایت ایدبال موظف به پذیرش قوانین هستند و هر گونه خرید یا استفاده از وب سایت ایدبال با آدرس https://idebal.com/، به منزله پذیرفتن این قوانین است.

  • فعالیت کاربران باید پایبند به مسائل اخلاقی بوده و هر گونه توهین، مقایسه و ابراز مسائل شائبه دار نسبت به موارد نژادی، جنسیتی، قومی و زبانی نسبت به هیچ قشری از کاربر پذیرفته نیست.
  • چارچوب اخلاقی وب سایت کاربران را موظف میکند نسبت به هر گونه فعالیتی که دارند مسئولیت پذیر بوده و نباید خلاف قوانین کشور که برای فضای وب پارسی مطرح شده رفتار کنند.
  • کاربران حق هیچ گونه جعل هویت و استفاده از نام اشخاص و برندهای دیگران را نداشته، باید اطلاعات صحیحی برای تماس ارائه کرده، و هر زمان که نیاز است باید اطلاعات کافی برای اثبات هویت خود در ایدبال را ارائه کنند در غیر این صورت نمیتوانند از سرویس های ما استفاده کنند
  • هیچ کاربری نباید در فعالیت سایر مشترکین سایت اختلال و بی نظمی ایجاد کرده و نباید مشاجره های غیر اخلاقی، اذیت و آذار و تهدید را برای دیگر کاربران به دنبال داشته باشد.
  • هر گونه محتوای نامتعارف، تجاوز به حریم شخصی کاربران، انتشار محتوای علمی نامستند، تبلیغ سایت های غیر، و فعالیت های مرموزانه و نامشخصی که با هدف سایت و منافع مشتریان کسب و کار ایدبال در تناقض است ممنوع و غیر قابل چشم پوشی است.

 

حق تالیف و محتوای دانش بنیان ایدبال

  • هر گونه محتوایی که در کسب و کار ایدبال در اختیار مشتریان این شرکت قرار میگیرد، از لحاظ مالکیت حقوقی متعلق به ایدبال است و اگر محتوای انتشار یافته متعلق به سایت های غیر باشد حتما در ایدبال به اطلاع کاربر خواهد رسید بنابراین چنین رویه ای را باید کاربران و دیگر سایت ها در قبال ایدبال رعایت کنند.
  • تلاش ایدبال برای رعایت حق تالیف دیگر سایت های پارسی و غیر است و هر گونه استفاده از محتوا و یا خدمات وب سایت ایدبال در سایت های دیگر، بدون کسب اجازه از این شرکت خلاف قوانین بوده و پیگرد قانونی این شرکت را در پی خواهد داشت.

 

مسائل مالی

  • هر گونه استرداد وجه در مقابل استفاده ی کاربر از سرویس های ما قرار دارد و اگر کاربر قبل از استفاده ی سرویس های ما بخواهد هزینه پرداخت شده را بازپس بگیرد، مراحل بازپرداخت وجه به صورت اداری انجام می شود.
  • هر گونه استفاده درستِ کاربر از سرویس های وب سایت ایدبال به عهده وی بوده و در صورت ناموفق بودن در استفاده از سرویس های ما به دلایل مختلف شامل عدم آشنایی با استفاده از ابزارها و یا عدم دسترسی به اینترنت و یا نیاز مالی به هزینه پرداخت شده، به عهده کاربر بوده و ایدبال تعهدی نسبت پرداخت هزینه به کاربر نخواهد داشت.

 

ارتباط با کاربر

  • مکاتبه، ایمیل، پیغام های مختلف، اسمس یا تماس و مسیج هایی که بین کاربر و تیم ایدبال رسانده و دریافت می شود، بنا به نیازهای روز بایگانی شده تا در صورت لزوم از آنها برای رفع مشکلات و اختلافات بین کاربر و سامانه ایدبال استفاده شود.

 

شرایط حاد (فورس ماژور)

 

ممکن است حوادثی رخ دهند که کنترل آن تحت اختیار مسئولین ایدبال یا حتی کاربران نباشد، بنابراین مسئولیتی در قبال تعهدات بیان شده در چنین شرایط و قرارداد وجود نخواهد داشت. از این قبیل حوادث، زلزله، آتش سوزی، قطع برق، قطع شبکه و اینترنت، قطع خطوط ارتباطی، سیل و … هستند.